Thursday, July 5, 2012

Malizia

bismillah..

It has been a long time since I wrote my last post. Alhamdulillah thumma alhamdulillah, Allah izinkan saya utk pulang ke tanah tumpah darah utk summer break kali ini. Walaupun cuma 2 bulan, inshallah, semoga banyak pengajaran, pengalaman, kisah suka duka yang dpt saya kutip. Semoga bermanfaat dan berguna utk saya dan org lain, inshallah.

Pejam celik pejam celik, sudah hampir sebulan saya di bumi Malaysia. and I'm looking forward to fill my days in Malaysia with lots of other things yg bole memanfaatkan diri, keluarga dan masyarakat inshallah..

Alhamdulillah, balik Malaysia kali ni, banyak benda yang dpt sy selesaikan, dan byk juga tmpt yg dpt saya lawati compared to last year. Alhamdulillah, kali ni sy berpeluang utk ziarah sedara di KL, ziarah anak2 yatim yg sy rindui yg dah hampir 4 thn x bertemu di Darul aitam, survey brg2, dpt menghadiri 3 program inshallah, dan ajar adik sy yg akan menduduki SPM tahun ini.

No comments: